facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 31 października 2017

Dermedic serum i peeling enzymatyczny Hydrain 3 Hialuro

*współpraca reklamowa

Jak dotąd mój blog oscylował wyłącznie wokół tematyki modowej, a dzisiaj mam dla Was zupełnie inny rodzaj wpisu. Dlaczego? Dbanie o zdrowie, sylwetkę, stan skóry tak naprawdę jest dla mnie jeszcze istotniejszą kwestią niż ubiór, dlatego postanowiłam dzielić się z Wami od czasu do czasu moimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków godnych uwagi. Na pierwszy ogień idą dwa produkty: Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt Hydrain 3 Hialuro marki Dermedic oraz Peeling Enzymatyczny z tej samej serii. 

Kosmetyk zamknięty jest w bardzo estetycznym flakoniku z półmatowego szkła, z pipetką, dzięki której produkt możemy dozować. Jego konsystencja jest lekka i delikatna, szybko się wchłania, nie pozostawiając na twarzy lepkiej warstwy (co często zdarza się przy tego typu kosmetykach). Ponieważ moja skóra jest skrajnie sucha, sięgam głównie po produkty silnie nawilżające, więc fakt, że serum posiada najwyższe dopuszczalne w kosmetykach stężenie kwasu hialuronowego - 15% stanowi dla mnie duży atut. Pozostałe składniki aktywne to woda termalna, olej migdałowy, witamina E, gliceryna i skwalan, czyli jak widzicie same dobrodziejstwa dla odwodnionej skóry. Serum stosuję od miesiąca, codziennie wieczorem i już przy pierwszym użyciu zaobserwowałam sporą poprawę stanu skóry, łącznie z obszarem wokół oczu, a w tym momencie mogę z pewnością stwierdzić, że jest bardzo dobrze nawilżona i odżywiona, gładka, znikły przesuszenia, poprawił się jej koloryt. Warto dodać, że w tym czasie zrezygnowałam z kremu na noc. Kosmetyk jest doskonały dla wrażliwej skóry, nie podrażnia jej, nie zatyka porów - przez cały okres stosowania cera wygląda wręcz idealnie. Jeśli chodzi o wydajność, to w ciągu miesiąca zużyłam mniej więcej połowę opakowania o pojemności 30 ml. Podsumowując, serum świetnie nawilżyło moją odwodnioną po wakacjach i z natury suchą cerę, dlatego jestem z jego działania bardzo zadowolona i mam zamiar używać systematycznie.




Peeling otrzymujemy w wygodnej, poręcznej tubce, która ułatwia aplikację. Opakowanie jest półprzeźroczyste, a więc widać ile produktu już zużyliśmy. Konsystencję określiłabym jako kremową, dzięki czemu peeling nie spływa z twarzy, jest wygodny w użyciu. Składniki aktywne to woda termalna, kompleks kwasów AHA i L-argininy (6%), kwas hialuronowy, mocznik, gliceryna i alantoina. Peeling stosowałam przez równy miesiąc, raz w tygodniu, wieczorem nakładałam na twarz oraz szyję i pozostawiałam na dwadzieścia minut, podczas których kosmetyk w większości się wchłaniał. Nie czułam uciążliwego pieczenia (które zawsze przeszkadza mi gdy wykonuję peeling migdałowy), następnie pozostałości usuwałam chusteczką. Peeling jest bardzo delikatny, a jednocześnie świetnie złuszczający - w porównaniu do kwasu migdałowego ten kosmetyk daje dużo lepszy efekt, a jego stosowanie jest bezpieczniejsze, łatwiejsze i przyjemniejsze. Jeśli chodzi o działanie, to skóra jest świetnie oczyszczona i wygładzona, bardzo dobrze nawilżona (jego dodatkowy atut), następnego dnia rano wygląda promiennie i świeżo. Po miesiącu regularnego stosowania peeling pomógł mi usunąć małe przebarwienie na twarzy, które spowodowane było kwasem migdałowym i z którym inne kosmetyki nie mogły sobie poradzić. W kwestii wydajności również jest bardzo dobrze - przy każdej aplikacji dawkowałam sobie dość spore ilości produktu, w ciągu miesiąca zużyłam nieco ponad pół opakowania o pojemności 50g. Moja cera jest dość wrażliwa, ale kosmetyk nie podrażnił jej, w moim przypadku sprawdził się dużo lepiej niż inne peelingi enzymatyczne i na pewno często będę do niego wracać. 



53 komentarze:

  1. Bardzo dobra firma, chociaż tych kosmetyków akurat nie miałam :)


    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre kosmetyki, również je posiadam ☺ Peeling bardzo mi odpowiada.
    Obserwuje ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sounds like a very good product! Will have to check it out!

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tych kosmetyków nie miałam, ale produkty Dermedic się u mnie dobrze sprawdzają :) Bardzo lubię serum do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam z tej firmy szamponu i serum do włosów. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam cerę wrażliwą, więc myślę że po Twojej recenzji przetestuję :)
    Może wspólna obserwacja?
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. This serum seems to be very good, I never heard of this brand before, but I would like to try it, because I really love serums! Hope you have a nice week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam produktów tej firmy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, ale o Dermedic krążą same dobre opinie :) Warto poznać się z marką bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Great review! This products are amazing!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich kosmetyki mają czesto parafinę a tego składnika nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, interesting product. I am your new follower 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. These products and packaging look so beautiful! Thanks for sharing!
    xo Yvonne
    www.aproposh.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ciekawe, czy mają linię męską ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty, nie miałam jeszcze żadnego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O firmie słyszałam wiele dobrego ☺
    Ten peeling enzymatyczny przykuł moją uwagę ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. These products sound really awesome, I would need to research about them :)
    xx
    http://realgirltalks.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej firmie, ale peeling wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. These sound like lovely products! I completely agree with what you said about skincare being important as well, I personally find products with rose in are best for my skin x

    www.bisoushollyolivia.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałyśmy jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. So interesting post! I love serum! -)

    Glamly.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam już dużo dobrego na temat Dermedic i ja z wielką chęcią mam zamiar wypróbować to serum bo ja mam obsesje na puncke serum do twarzy :*:* Buziaczki Kochana :*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. I've never Heard about this product but it look amazing with the skin!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiło mnie to serum do twarzy :) Jeśli chodzi o peelingi to wolę jednak te mechaniczne z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię dermedic a peeling enzymatyczny dobrze wspominam, to moja ulubiona linia

    OdpowiedzUsuń
  26. serum jest bardzo fajne , używałam go w lecie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię i to serum, i peeling :) super się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam serum i jak narazie jako jedyne które mnie nie nudziło pod koniec buteleczki 😊 świetnie się sprawdzało i super konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  29. Już sam wygląd flakonika zachęca by go użyć :) Myślę, że oba produkty przypadłyby mi do gustu ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Very interesting post! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  31. Cool product.
    Love your review,
    Much Love,
    Zarrah | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for the info, I really like using serums!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  33. I peeling i serum bym chętnie przygarnęła:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc nie znam te firmy i nigdy nie mialam okazji stosować ich kosmetyków, jednak chętnie wypróbowalabym tego peelingu, żeby i moje przebarwienia z twarzy wymazał :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  35. Looks like a good and effective products.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  36. never heard about the brand before but the serum sounds great!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  37. This serum sounds good
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam kiedyś to serum i byłam bardzo zadowolona - naprawdę rewelacyjnie nawilża skórę, przy tym nie zapycha i nie obciąża jej.
    Peeling enzymatyczny bardzo mnie zaintrygował -szukam właśnie czegoś takiego i chętnie po niego sięgnę :)
    Świetna recenzja!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo polubiłam się z marką Dermedic, koniecznie wypróbuj krem-żel ultranawilżający! Totalna petarda :) Idealny pod makijaż, na dzień, na noc :) Rewelacja :) Aktualnie używam jeszcze serum, ale w innej wersji (tej zielonej) na rozszerzone pory i też całkiem nieźle sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Havent heard about this product, but looks promising. Thanks for sharing your review dear.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie, że rozwijasz tematykę bloga! Pierwszy raz widzę te produkty. Peeling mnie zaciekawił. Co do serum, to nie mam suchej skóry, więc nie wiem jakby poradził sobie z moją cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the pretty packaging and haven't heard of this brand before but am now keen to check it out :)

    Sophie | soinspo xo

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tej firmy miałam jedynie płyn micelarny i przyznam ,że był jednym z lepszych. Chętnie wypróbuje to serum 50,70 zł,34zł

    OdpowiedzUsuń
  44. Niczego nie miałam tej marki ale wiem, że peelingi enzymatyczne do skóry suchej, mogą być używane przez wszystkich. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazwyczaj wpadam do Ciebie pooglądać stylizacje, ale taki wpis okazał się być miłą odskocznią :) Mam problematyczną cerę i wciąż poszukuję ciekawych i sprawdzonych kosmetyków. Tym bardziej się cieszę, że napisałaś coś o peelingu enzymatycznym, gdyż te które miałam kompletnie mi nie spasowały i wciąż szukam czegoś pod siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Polubiłam ten peeling. Nawet opisywałam go dzisiaj u siebie. Z tej serii dobrze służy mi jeszcze płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Just passing by dear.
    Have a great day!

    Much Love,
    Zarrah | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  48. To serum już jakiś czas widziałam w internetowej aptece Melissa i często mnie kusiło, ale nie słyszałam o niż żadnych opinii, więc wolałam nie ryzykować. Ale fajnie, ze u Ciebie się sprawdziło, też je kupię i mam nadzieję, że poprawi stan mojej cery. :)

    OdpowiedzUsuń